کد خبر: 9851

انتقادات شدید از تبلیغات شهری در پایان سریال «یزدان» منوچهر هادی

انتقاد شدید مخاطبان از تبلیغات شهری در پایان سریال «یزدان» منوچهر هادی و مچ‌گیری از زرنگ‌بازی‌های کارگردان

انتقاد شدید مخاطبان از تبلیغات شهری در پایان سریال «یزدان» منوچهر هادی و مچ‌گیری از زرنگ‌بازی‌های کارگردان در مچ‌گیری از تبلیغات شهری و نقد روند داستان و کارگردانی این سریال.

انتقاد شدید مخاطبان از تبلیغات شهری در پایان سریال «یزدان» منوچهر هادی و مچ‌گیری از زرنگ‌بازی‌های کارگردان

با نزدیک شدن به پایان سریال «یزدان» به کارگردانی منوچهر هادی، مخاطبان بیشتر از آن‌که درگیر داستان شوند، با تصویری پررنگ از تبلیغات شهری مواجه هستند؛ روایتی که به جای جذب، انتقاد برانگیز شده و بسیاری از کاربران متوجه این اقدام منوچهر هادی شده و او را مورد نقد قرار داده‌اند.

تی وی بان نوشت: کم‌کم پخش «یزدان» به پایان می‌رسد؛ سریالی که عماد (پژمان بازغی) و چند مامور دیگر شهرداری در محور آن قرار دارند. از همان قسمت اول مشخص شد که شهرداری تهران روی «یزدان» سرمایه‌گذاری کرده است تا به عنوان یک تریبون تبلیغاتی عمل کند. این موضوع به شکل شعاری و احساساتی ارائه می‌شود و اصلی‌ترین دلیل شکست سریال نیز به همین نکته برمی‌گردد. «یزدان» مجموعه‌ای است پر از اتفاقات عجیب که به صورت مستند و بدون جذابیت‌های دراماتیک، توجه مخاطب را جلب می‌کند! عماد نیز مانند یک سوپر قهرمان، مشکلات را حل می‌کند تا شفیع باشد، در حالی که نمادی است از شهردار تهران و همکارانش! در ماه‌های اخیر، شخصیت منفی داستان (لعیا زنگنه) هم به عماد گیر داده است و از او خواستگاری می‌کند؛ که این هم یکی دیگر از ایده‌های غیرجذاب است.

دیدگاه شما
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار