انتقادات تند به تبلیغات شهری منوچهر هادی در «یزدان»
مردم مچ منوچهر هادی را در تبلیغات شهری «یزدان» گرفتند؛ شکست سریال با انتقادات تند
انتقادات تند کاربران از تبلیغات شهری «یزدان» منوچهر هادی و شکست سریال در جذب مخاطب و جذابیت درام

با نزدیک شدن به پایان سریال «یزدان» به کارگردانی منوچهر هادی، مخاطبان بیشتر از آنکه درگیر داستان شوند، با تصویری پررنگ از تبلیغات شهری روبهرو هستند؛ روایتی که بهجای جذب، نقد برمیانگیزد و بسیاری از کاربران متوجه این اقدام منوچهر هادی شده و او را مورد انتقاد قرار دادهاند.
تی وی بان نوشت: پخش «یزدان» به تدریج به پایان میرسد؛ سریالی که محور داستان آن عماد (پژمان بازغی) و چند مامور دیگر شهرداری هستند. از همان قسمتهای اولیه مشخص شد که شهرداری تهران روی «یزدان» سرمایهگذاری کرده تا از آن به عنوان تریبون تبلیغاتی خود استفاده کند. این موضوع به شکل شعاری و احساساتی نشان داده میشود و دلیل اصلی شکست سریال در همین نکته نهفته است. «یزدان» ترکیبی از اتفاقات عجیب است که به صورت مستند و بدون جذابیتهای دراماتیک، مخاطب را به طور مستقیم درگیر میکند! عماد هم مانند یک سوپر قهرمان ظاهر میشود و مشکلات را حل میکند تا به عنوان نماد شهردار تهران و همکارانش شناخته شود. در قسمتهای اخیر، شخصیت منفی داستان (لعیا زنگنه) نیز به عماد گیر داده و از او خواستگاری میکند؛ ایدهای که چندان جذاب نیست.