کد خبر: 9508

استراتژی هوشمندانه سووشون: توقیف و تبلیغ هوشمندانه

استراتژی هوشمندانه سریال سووشون برای تبدیل توقیف به تبلیغ و افزایش فروش

سریال سووشون با استراتژی هوشمندانه توقیف و حذف صحنه‌های ضداخلاقی، تبلیغ و افزایش جذابیت برای تماشاگران را هدف قرار داد.

استراتژی هوشمندانه سریال سووشون برای تبدیل توقیف به تبلیغ و افزایش فروش

روزنامه کیهان نوشت: تهیه‌کنندگان سریال سووشون با زیرکی خاصی عمل کرده‌اند. آنها می‌دانستند که این سریال به دلیل صحنه‌های ناپسند و ضد اخلاقی توقیف خواهد شد. اما خبر توقیف آن در همه جا پخش می‌شود و پس از آن، با حذف صحنه‌های نامناسب، مجوز پخش داده می‌شود. این استراتژی نشان می‌دهد که با سوءاستفاده از سادگی مسئولان، خبر توقیف تبدیل به نوعی تبلیغ برای سریال می‌شود و کنجکاوی‌ها را برمی‌انگیزد، به طوری که تماشای آن را ترغیب می‌کند؛ همانند نمونه‌های قبلی. همچنین، صحنه‌های حذف‌شده در فضای مجازی منتشر شده است.

دیدگاه شما
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار