نوید پورفرج در «وحشی» و «بامداد خمار» شخصیتهای متفاوت را زنده کرد
نوید پورفرج در «وحشی» و «بامداد خمار» با نقشآفرینی بینظیر شخصیتهای متفاوت، توجه مخاطبان را جلب کرد
نوید پورفرج با نقشآفرینی در «وحشی» و «بامداد خمار» شخصیتهای متفاوت و بینظیر، توجه همگان را جلب کرده است.
کارگردان در طراحی شخصیت فروهر از تکرار کلیشههای «آدمبدها» پرهیز کرد. در عوض، او فردی را نشان داد که در ابتدا نگاه برتریآمیز و با لبخند تمسخرآمیز رفتار میکند. اما زمانی که متوجه میشود همکارش یک مامور مخفی است، تغییراتی در شخصیت او رخ میدهد: او به فردی ترسو، ترسناک، خشمگین و دیوانه تبدیل میشود.

تمام این احساسات به شکلی دقیق و شگفتانگیز در بازی نوید پورفرج منعکس شده است؛ به حدی که ما نیز مانند داوود و همراهش از فروهر ترس داریم. طراحی دقیق شخصیت، گریم مناسب، بازی استاندارد بازیگر، فضاسازی باورپذیر و کارگردانی ماهر همگی دست به دست هم دادهاند تا شاهد صحنههایی پرتنش و پراضطراب در فصل معرفی شخصیت فروهر باشیم. آفرین بر پورفرج و سیدی.

فروهر «وحشی» و رحیم نجار «بامداد خمار» چه تفاوتی دارند؟ نوید پورفرج در روایت نرگس آبیار، نقش جوانی فقیر از دوران قاجار را بازی میکند که جادوی عشق زندگیاش و محبوبش را در بر میگیرد. او توانسته است مسیر زندگی رحیم را، از زمانی که در لاک خود فرو رفته بود تا حالا که همچون اسپند روی آتش است، بهطور ملموس و باورپذیر به تصویر بکشد. ویژگی برجسته پورفرج در «بامداد خمار» استفاده هوشمندانه و کامل از چهره و چشم برای انتقال آرمانها و احساسات درونی شخصیت است. به همین دلیل، چهره این جوان برای تماشاگران قابل باور است؛ حتی در صحنههایی که دیالوگی ندارد و تنها چشمها سخن میگویند. این یکی از چالشهای مهم بازیگری است که پورفرج با موفقیت آن را پشت سر گذاشت.

قسمت دوم «وحشی» بسیار جذاب و پرهیجان بود. در این بخش، شخصیت فروهر معرفی شد؛ فردی جوان، خلافکار و با رفتارهای غیرمعمول. نوید پورفرج نقش او را بر عهده داشت، بازیگری که با همکاریهای موفق و قابل توجهاش با هومن سیدی در ذهن مخاطبان باقی مانده است.