انتقادات شدید از «ممنون» شادمهر؛ پایان دوران هنری؟
انتقادات تند به شادمهر عقیلی: آیا «ممنون» پایان دوران هنری او است؟
انتقادات تند به شادمهر عقیلی درباره قطعه «ممنون»؛ کاهش کیفیت و پایان دوران هنری او در آستانه وقوع است.

برخی کاربران در فضای مجازی این ترانه را سطحی و بیارزش توصیف کردهاند و عدهای دیگر آن را شرمآور برای سابقه هنری شادمهر دانستهاند.
شادمهر عقیلی، هنرمندی که در گذشته با آلبومهای «مسافر» و «دهاتی» نماد موسیقی پاپ در ایران بود، با انتشار قطعه جدید خود به نام «ممنون» موجی از انتقادات را برانگیخته است. این اثر، که به نظر میرسد برای جلب نظر بازار تجاری و جذب مخاطب عام ساخته شده، نه تنها از لحاظ ترانه و ملودی ضعیف است، بلکه نشانههایی از کاهش کیفیت هنری در آن دیده میشود که هواداران قدیمی را ناراضی کرده است.
ترانه «ممنون» با جملاتی مانند «تو رو که دیدم بی هوا کرک و پرم ریخت» فاقد عمق ادبی است و بیشتر به طنز ناخواسته شباهت دارد تا احساس عمیق. کاربران در شبکههای مجازی این قطعه را «سطحی» و «سخیف» توصیف کردهاند و برخی حتی آن را «شرمآور» برای سابقه هنری شادمهر خواندهاند.
این انتقادات نشاندهنده حسرتی عمیق است. هواداران از کاهش سطح هنری او سخن گفته و معتقدند این قطعه در شأن او نیست. بعضی او را متهم به «تجاریسازی بیمحتوا» کردهاند و دیگران از تمرکز بیش از حد او بر همکاریهای پراکنده و تولید انبوه به جای خلق آثار باکیفیت شکایت دارند. این روند نه تنها خاطرات خوب گذشته را لکهدار کرده، بلکه جایگاه شادمهر به عنوان یکی از نمادهای موسیقی پاپ را آسیب زده است.