نگین گودرزی همخوان زن کنسرت علیرضا قربانی با صدای بینظیر
نگین گودرزی، همخوان زن کنسرت علیرضا قربانی و مدرس صداسازی با صدای بینظیر و کاراکتر خاص
نگین گودرزی همخوان زن کنسرت علیرضا قربانی با صدای بینظیر و کاراکتر خاص، در پروژههای موسیقی کلاسیک و تئاترهای موزیکال فعالیت میکند.

نگین گودرزی در کنسرت تور «ایرانم» به عنوان همخوان با علیرضا قربانی همکاری میکند.
او یک خواننده و مدرس صداسازی و آواز در تهران است و از سال ۱۳۹۸ همکاری خود را با این هنرمند آغاز کرده است.
زندگینامه نگین گودرزی
نگین گودرزی، خواننده و مدرس صداسازی و آواز در تهران، در بسیاری از کنسرتهای هنرمندان مشهور مانند علیرضا قربانی به عنوان همخوان حضور یافته است.
تجارب هنری
نگین گودرزی همخوان کنسرت علیرضا قربانی بوده و در حال حاضر به عنوان خواننده و مدرس موسیقی کلاسیک غربی فعالیت میکند. او سالها در زمینه آموزش صداسازی و آواز فعالیت دارد. گودرزی در قطعه «یازده ماه و بیست و نه روز و چند هزار ساعت» به عنوان خواننده سوپرانو کنار علیرضا قربانی حضور داشته و صدای دلنشین او در کنسرتها شنیده میشود.
علاوه بر اجراهای کنسرت، وی در تئاترهای موزیکال و اپرا نیز نقش آفرینی کرده است. خانم گودرزی، خواننده جوان، میگوید: «نتهایی که در آواز کلاسیک میخوانم، نتهای خیلی سختی نیستند و حتی سختتر از این نتها را در تمرینها و درسهای پیشاستادم اجرا کردهام. اما این نتها برای مردم عجیب و جدید هستند و حال و هوای کسالتبار موسیقی کلاسیک که در ذهن دارند، در آنها دیده نمیشود.»
مصاحبه و گفتگو
وی درباره نحوه شکلگیری این همکاری گفت: در سال ۹۸، قبل از شیوع کرونا، با هم همکاری داشتیم و پس از آن، این همکاری موقتاً متوقف شد، اما در حین این مدت در ارتباط بودیم تا اینکه امسال فرصت دوباره فراهم شد. همچنین در ضبطهای استودیویی چند قطعه از آقای قربانی که حسام ناصری آهنگسازی کرده بود، من خواندهام و از نتیجه کار رضایت داشتند.
این خواننده درباره همکاری با گروه علیرضا قربانی بیان کرد: در این گروه، همه چیز بسیار دوستانه و در عین حال منسجم است. حسام ناصری اعضای گروه موسیقی را با دقت انتخاب میکند و ترجیح میدهد با افرادی کار کند که علاوه بر تسلط بر تکنیک و سواد موسیقایی، رابطه دوستانه و صمیمانهای با هم داشته باشند. او همواره به رفاقتها اهمیت میدهد و این حس، فضای خوبی را برای همکاری ایجاد میکند.
نگین گودرزی، خواننده موسیقی کلاسیک غربی، در بخش دیگری از صحبتهایش درباره نقش همخوان گفت: چیزی که همیشه به من گفته میشود این است که جایگاه همخوان در قطعات بسیار تأثیرگذار است. حضور همخوان برای نشان دادن قدرت یا خودنمایی نیست، بلکه هدف اصلی این است که یک سولیست سوپرانو وجود داشته باشد و نقش او مانند یک شخصیت در تئاتر است. صدای زن در این پروژهها لزوماً همخوان یا بککال نیست، بلکه یک کاراکتر مستقل است. اگر به قطعاتی که من در آنها میخوانم توجه کنید، متوجه میشوید که نقش جداگانهای را ایفا میکنم.
این خواننده موسیقی کلاسیک غربی همچنین اظهار داشت: آنچه در فضای مجازی دربارهام مینویسند، این است که صدای بهشتی داری. فکر میکنم دلیل این است که این کاراکتر به درستی تعریف شده است؛ صدایی زنانه که در حال سخن گفتن نیست، از دور است، محو است، مانند لالایی که همه آن را به عنوان یک مفهوم جهانی درک میکنند.