خلاقیت شهرداری تهران در تبلیغ فرزندآوری با سوژه محبوب
خلاقیت شهرداری تهران در تبلیغ فرزندآوری با تصویر گلوریا هاردی و ساعد سهیلی سوژه ساز شد!
شهرداری تهران با استفاده از تصاویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در تبلیغات فرزندآوری، واکنشهای متفاوت و موجی از توجه در فضای مجازی برانگیخت.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی برای نخستین بار از فرزندشان رونمایی کردند و این اقدام موجی از شگفتی در فضای مجازی برانگیخت.
ساعد سهیلی، بازیگر شناختهشده، و همسر فرانسویاش، گلوریا هاردی، با انتشار ناگهانی تصویری در اینستاگرام که در آن کنار فرزندشان حضور داشتند، توجه کاربران را جلب کردند.
فرزند این زوج، پسری به نام هامون سهیلی است. آنها که چند سالی است ازدواج کردهاند، پیش از این درباره داشتن فرزند صحبت نکرده بودند.
هامون سهیلی، پسر این خانواده مشهور، حساب کاربری در اینستاگرام دارد که در مدت کوتاهی بیش از 11 هزار دنبالکننده پیدا کرده است.
مدتی پیش، شهرداری تهران بنرهایی در سطح شهر نصب کرد که هدف آن ترویج فرزندآوری بود و در آنها از تصاویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی استفاده شده بود. بر روی این بنرها عبارت «من یک پدر/مادر هستم» نقش بسته بود. انتشار عکسهای این بنرها در شبکههای اجتماعی واکنشهای متنوعی از سوی کاربران برانگیخت.
برخی از کارهای شهرداری را تعجبآور و بیمعنی دانستند، بهویژه استفاده از تصاویر افراد معروفی که بچه ندارند. برخی دیگر نیز به نقد این اقدام پرداختند و دیدگاه متفاوتی داشتند. این نوع تبلیغات را با توجه به مشکلات اقتصادی خانوادهها که اصلیترین عامل در عدم فرزندآوری محسوب میشود، بیفایده ارزیابی کردند. اکنون، اما مشخص شده است که به کارگیری تصویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در بنرهای شهرداری هدفدار و منطقی بوده است.