هدی زین العابدین و خانوادهاش درخشش در سینما و تلویزیون
هدی زین العابدین و خانوادهاش در کنار پروژههای سینمایی مهم؛ از فیلم «زالاوا» تا سریال «سقوط یک فرشته»
هدی زین العابدین در کنار خانواده و پروژههای سینمایی مهم، از فیلم «زالاوا» تا سریال «سقوط یک فرشته» درخشید.

هدی زین العابدین در فیلمها و سریالهای متعددی نقشآفرینی کرده است. در ادامه، تصویری از پدر و مادر او را برایتان به نمایش میگذاریم.
پدر و مادر هدی زین العابدین
عکس هدی زین العابدین در کنار اعضای خانوادهاش
پدر هدی زین العابدین
مادر هدی زین العابدین
هدی زین العابدین با انتشار تصویری، اعلام کرد:
«زالاوا» در آستانه اکران در آمریکای شمالی و اسکاندیناوی
این فیلم قرار است به زودی به سینماهای ایران راه یابد.
فیلم سینمایی «زالاوا»، به کارگردانی ارسلان امیری و تهیهکنندگی سمیرا و روحالله برادری، یکی از آثار برجسته سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود.
در طی ماه آینده، این فیلم در سینماهای آمریکای شمالی و اسکاندیناوی روی پرده خواهد رفت.
زاوالا، بازیگر
اطلاعات بیشتری درباره فیلم زاوالا کسب کنید
فیلم زالاوا اولین اثر سینمایی ارسلان امیری است که نشان میدهد او در آثار آیدا پناهنده نیز تواناییهای قابل توجهی در زمینه سینما دارد. آیدا پناهنده، که امسال با فیلم تیتی در جشنواره حضور دارد، در کنار همسرش نقش مشاور کارگردان و فیلمنامهنویس را ایفا میکند تا اولین تجربه کارگردانی او به بهترین شکل ممکن رقم بخورد. همچنین، سمیرا برادری و پدرش، روحالله برادری، که هر دو تهیهکنندگان فیلم درساژ هستند، وظیفه تهیهکنندگی این اثر را بر عهده داشتهاند. فیلمبرداری این فیلم در ۵۰ جلسه و در سه استان کردستان، همدان و تهران انجام شده است و پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا به پایان رسیده است.
فیلم زاوالا
در آستانه انتشار عکسهای پدر و مادر هدی زینالعابدین، بازیگر این فیلم، قصد داریم درباره زاوالا بیشتر صحبت کنیم.
ایده اولیه فیلم که بر اساس مجموعهای از وقایع واقعی در دهه ۵۰ شکل گرفته بود، سالها در ذهن امیری نقش بسته بود. اما به دلیل تمایل او به ساخت فیلم با دیالوگهای کردی، مسیر تولید با چالشهایی روبهرو شد. ارسلان امیری با تغییر رویکرد خود، تصمیم گرفت از دیالوگهای کردی برای روایت داستان استفاده کند. پس از ارائه طرح در بازار سینمایی هنگ کنگ در سال ۲۰۱۹، موفق شد جایزه ویژه خانه سینمای کره را کسب کند.
زاوالا درک کرده است که فرصت زیادی برای ارتباط نزدیک با تماشاگر ندارد و به عنوان یک فیلم ترسناک، از همان ابتدا تلاش میکند تا با نشانههای تاثیرگذار و انفجاری، تماشاگر را تحت تأثیر قرار دهد. فیلم با عناصر ژانر ترس آغاز میشود، اما به تدریج این عناصر کاهش مییابند. در حالی که انتظار میرود یک فیلمنامه ترسناک در پایان سطح بالاتری از ترس را نشان دهد، زاوالا به مرور از میزان ترسناک بودن خود فاصله میگیرد.