بیتگت با یونیسف مهارتهای دیجیتال نسل آینده را تقویت میکند
بیتگت حمایت از هکاتون یونیسف و توسعه آموزش بلاکچین برای نسل آینده در حوزه رمزارز و فناوریهای نوین
بیتگت در حمایت از هکاتون یونیسف و توسعه آموزش بلاکچین برای نسل آینده در حوزه رمزارز و فناوریهای نوین، مهارتهای دیجیتال جوانان را تقویت میکند.

بیتگت (Bitget)، یکی از پیشروترین صرافیهای جهانی در حوزه یوانتک (UEX)، اعلام کرد که از رقابت جهانی هکاتون بازیهای ویدیویی یونیسف (یونیسف) حمایت میکند و در توسعه اولین ماژول آموزشی مبتنی بر بلاکچین برای این نهاد مشارکت خواهد داشت. هدف از این همکاری، توانمندسازی جوانان در حوزه مهارتهای دیجیتال و فناوریهای نوین است.
این هکاتون مجازی که به مدت ۴۰ روز برگزار میشود، به شرکتکنندگان زیر ۲۱ سال در کشورهای ارمنستان، برزیل، کامبوج، هند، قزاقستان، مالزی، مراکش و آفریقای جنوبی فرصت میدهد تا بازیهای ویدیویی اصیل و خلاقانه تولید کنند. این برنامه بخشی از همکاری استراتژیک بیتگت با ائتلاف بازیسازان یونیسف (Game Changers Coalition) است که تمرکز آن بر توسعه مهارتهای STEAM و ایجاد مسیرهای کارآفرینی و نوآورانه برای جوانان، بهویژه دختران در کشورهای در حال توسعه است.
گریسی چن، مدیرعامل بیتگت، در این باره گفت: «آموزش مهارتهای دیجیتال به کودکان در سنین پایین اهمیت زیادی دارد و میتواند رشد فناوریهای نوین و مالی را تسریع کند. فناوریهایی مانند بلاکچین ابزارهای لازم برای تبدیل جوانان به کارآفرینان، سازندگان و نوآوران در سطح جهانی را فراهم میکنند. هدف ما بهرهبرداری از این پتانسیل و ایجاد فضای دیجیتال بیشتر قابلدسترس و توانمندساز برای نسل آینده رهبران زن است.»
در ادامه این همکاری، آکادمی بیتگت، بخش آموزشی این شرکت، در حال توسعه اولین ماژول تعاملی آموزش بلاکچین است که به صورت ویژه برای تولید بازیهای ویدیویی طراحی شده است. این برنامه، مهارتهای عملی در حوزه بلاکچین، شامل ادغام قراردادهای هوشمند، توکنسازی و مکانیکهای بازی غیرمتمرکز را به شرکتکنندگان آموزش میدهد و قرار است به بیش از ۳۰۰ هزار نفر، از جمله دختران نوجوان، والدین، مربیان و معلمان در کشورهای هدف، آموزش دهد.
این اقدام همزمان با آغاز فصل جدید پروژههای بیتگت در حوزه زنان و بلاکچین است. این شرکت با راهاندازی کمپین «لیدی فوروارد» (Lady Forward) که توسعه همکاریهای دانشگاهی، برنامههای کارآموزی و برنامههای رهبری زنان را در بر میگیرد، تلاش میکند حضور زنان در اکوسیستم بلاکچین را تقویت کند.
از زمان آغاز پروژه Blockchain4Her در ژانویه سال گذشته، این برنامه توانسته تاثیرات ملموسی داشته باشد، از جمله تأمین مالی ۱۱ استارتاپ به رهبری زنان از طریق رقابتهای Pitch n’ Slay و جذب بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سراسر جهان از طریق همکاری با ائتلاف بازیسازان یونیسف. همچنین، این برنامه بر اساس پروژه Blockchain4Youth، که در ماه مه ۲۰۲۳ راهاندازی شد، مهارتهای دیجیتال و کارآفرینی را به دانشآموزان آموزش میدهد و از طریق دورهها، هکاتونها و برنامههای منتورشیپ، نسل جدیدی از فعالان حوزه فناوری و استارتاپ را پرورش میدهد.
منبع: کریپتو.نیوز