کد خبر: 40677

تتر با همکاری رامبل وارد بازار استیبل‌کوین‌های آمریکا شد

تتر با همکاری رَمبل وارد بازار استیبل‌کوین‌های آمریکا می‌شود: راه‌اندازی USAT و توسعه شبکه توزیع دیجیتال

تتر با همکاری رَمبل وارد بازار استیبل‌کوین‌های آمریکا شد؛ راه‌اندازی USAT و توسعه شبکه توزیع دیجیتال برای تقویت جایگاه در بازار دلار دیجیتال.

تتر با همکاری رَمبل وارد بازار استیبل‌کوین‌های آمریکا می‌شود: راه‌اندازی USAT و توسعه شبکه توزیع دیجیتال

تیتر: تتر به منظور توسعه توکن پایدار جدید خود در بازار آمریکا، با پلتفرم استریم ویدیویی رامبل همکاری می‌کند

گزارش: شرکت تتر، بزرگ‌ترین صادرکننده توکن‌های پایدار در جهان، اعلام کرده است که قصد دارد از پایگاه کاربری پلتفرم استریم ویدیویی رامبل (Rumble) برای ترویج و گسترش استفاده از توکن جدید USAT، که تحت نظارت قوانین آمریکا عرضه شده است، بهره‌برداری کند. مدیرعامل تتر، پائولو آردوینو، در جریان پنلی در رویداد Token2049 در سنگاپور، این همکاری را اعلام کرد و نشان داد که این اقدام بخشی از تلاش‌های تتر برای نفوذ بیشتر در بازار رمزارزهای آمریکا است.

آردوینو افزود که به زودی، رامبل کیف پول دیجیتال مبتنی بر زیرساخت‌های تتر را راه‌اندازی خواهد کرد. این کیف پول، که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری عرضه شود، از USAT پشتیبانی می‌کند و دسترسی آسان ۵۱ میلیون کاربر فعال رامبل به دلار دیجیتال را فراهم می‌آورد.

شرکت USDT (تتر) در ادامه استراتژی توسعه‌ای خود، اعلام کرد که قصد دارد با ادغام مستقیم با پلتفرم‌های محتوایی بزرگ، جایگاه رقابتی خود را در بازار استیبل‌کوین‌ها تقویت کند. این اقدام، در پی سرمایه‌گذاری ۷۷۵ میلیون دلاری این شرکت در سال گذشته بر روی پلتفرم رمبل (Rumble) صورت گرفته است؛ سرمایه‌گذاری که منجر به کسب ۴۸ درصد سهام در رقیب یوتیوب شد، چنان‌که خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده است.

در حال حاضر، بازار استیبل‌کوین‌ها در آمریکا با رقابت شدیدی مواجه است و USDC (یواس‌سی‌سی) شرکت سایکل (Circle) به عنوان رهبر غالب این بازار شناخته می‌شود. با این حال، USDT بر این باور است که ادغام مستقیم با یک پلتفرم محتوایی بزرگ، می‌تواند مزیت رقابتی قابل توجهی برای آن ایجاد کند و نفوذ خود را در این حوزه گسترش دهد.

به گفته آرادینو، مدیر فنی رمبل، کیف‌پول این پلتفرم نقش کلیدی در رشد آتی USDT و همچنین دیگر محصولات این شرکت، مانند عرضه طلا رمزشده، خواهد داشت. این استراتژی، رمبل را به یکی از کانال‌های مهم توزیع در برنامه‌های گسترده‌تر تتر برای تقویت جایگاه خود در بازار استیبل‌کوین‌ها تبدیل می‌کند.

Tether به دنبال بازگشت به بازار آمریکا با USAT

تتر (Tether) با راه‌اندازی USAT در رَمبل (Rumble) وارد مرحله جدیدی در تلاش برای تثبیت جایگاه خود در بازار آمریکا شده است. این شرکت پس از سال‌ها غیبت به دلیل موانع نظارتی، از جمله جریمه ۴۱ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۱، در سپتامبر مجدداً وارد بازار ایالات متحده شد و برای رهبری این پروژه، بو هاینس (Bo Hines)، مشاور سابق حوزه رمزارز در کاخ سفید، را منصوب کرد.

USAT بر اساس قانون GENIUS طراحی شده است؛ قانونی که در ماه ژوئیه توسط رئیس‌جمهور ترامپ امضا شد و به‌منظور تنظیم فعالیت استیبل‌کوین‌های مبتنی بر دلار وضع شده است. این قانون فدرال، امکان صدور استیبل‌کوین‌ها تحت ضوابط سختگیرانه را فراهم می‌کند و فرصت‌های بیشتری برای فهرست‌گذاری و پذیرش گسترده‌تر این نوع ارز دیجیتال ایجاد می‌کند.

با عرضه USAT، تتر قصد دارد رقابت با استیبل‌کوین‌های رقیبی مانند سِیرکل (Circle)، ورلد لیبرتی فاینانس (World Liberty Financial) و ریپل (Ripple) را در مسیر سلطه بر بازار دلار دیجیتال آمریکا تقویت کند.

منبع: کریپتو.نیوز

دیدگاه شما
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار