کوینمکس با آدام اسکات وارد دنیای اسپانسری ورزشی شد
کوینمکس با همکاری قهرمان گلف آدام اسکات، وارد عرصه جدید اسپانسری ورزشی شد | رشد تبلیغات رمزارزی در ورزشهای حرفهای
کوینمکس با همکاری آدام اسکات وارد عرصه اسپانسری ورزشی شد؛ رشد تبلیغات رمزارزی در ورزشهای حرفهای و تاثیر آن بر بازار جهانی.

کوین (KuCoin) با اعلام همکاری با آدام اسکات، اسطوره گلف و قهرمان مسترز در سال ۲۰۱۳، اولین سفیر جهانی برند خود را معرفی کرد. این قرارداد، نخستین گام صرافی در حوزه اسپانسری تیمها و رویدادهای ورزشی حرفهای است و نشاندهنده قصد این پلتفرم برای برقراری ارتباط با مخاطبان جدید است.
در بیانیه منتشر شده، کوین بر اساس ارزشهای مشترک اعتماد و دقت، همکاری با اسکات را اعلام کرد. این ورزشکار، بهخاطر ثبات و سابقه درخشان در تور PGA، قرار است نقش هدایتگر کمپینهای جهانی این صرافی باشد.
اسکات (Scott)، نخستین سفیر برند جهانی کوینسِک (کوینسِک)، در بیانیهای اعلام کرد همکاری با این پلتفرم را افتخاری بزرگ میداند. وی بر اعتقاد راسخ خود به نقش حیاتی رمزارزها در آینده نظام مالی تأکید کرد و ابراز داشت که به شدت به توانمندسازی افراد در سراسر جهان از طریق فناوریهای دیجیتال اعتقاد دارد. اسکات افزود، مشتاق است در کنار تیم کوینسِک، پروژههای مشترکی را توسعه دهند و به ساختن آیندهای متفاوت کمک کنند.
رشد فعالیتهای کریپتو در حوزه ورزش نشاندهنده گسترش علاقهمندیها در این حوزه
در حالی که صنعت رمزارزها به طور فزایندهای با ورزش حرفهای در هم میآمیزد، تصمیم کوکوین (KuCoin) برای حمایت از یک ورزش و انتخاب سفیر متفاوت، نشاندهنده تغییر در رویکردهای رایج این حوزه است. بر اساس گزارش جدید شرکت بازاریابی ورزشی اسپورتکوئیک (SportQuake)، هزینههای تبلیغات رمزارزی در حوزه ورزش در سال جاری با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل، به ۵۶۵ میلیون دلار رسیده است.
بازار در اختیار قراردادهای بزرگ در حوزه فوتبال و فرمول یک (F1) است، بهطوریکه کریپتو.کام (Crypto.com) با صرف ۲۱۳ میلیون دلار، بزرگترین سرمایهگذاری در این بخش را انجام داده است. پس از آن، کوینبیس (Coinbase) و اوکیاکس (OKX) قرار دارند. فوتبال همچنان محبوبترین ورزش هدف تبلیغات رمزارزی است و در این دوره، ۲۰ مورد از ۳۴ قرارداد جدید در این حوزه مربوط به این ورزش است.
این رشد سریع پس از دوره رکود در بازار رمزارزها در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ است، زمانی که سقوطهای پر سر و صدایی مانند فتیاکس (FTX) میلیونها دلار از قراردادهای مهم با لیگ برتر بیسبال و مرسدسامجی پیتروناس (مرسدسآ امجی پتروناس) را بیاثر کرد. در پی این بحران، شرکتهایی مانند گیتدیو (Gate.io) با افزایش سریع، از صفر به ۵۳ میلیون دلار در حمایتهای ورزشی در مدت تنها ۱۲ ماه دست یافتهاند.
پیشبینیها نشان میدهد این روند صعودی در فصل ۲۰۲۵/۲۶، به رکورد تاریخی ۶۸۵ میلیون دلار بازخواهد گشت، که نشاندهنده بازگشت کامل بازار و ورود موج جدیدی از سرمایهگذاران در حوزه تبلیغات رمزارزی در ورزش است.
منبع: کریپتو.نیوز